Vormgeving Haarlemse Opera

Opdracht   De Haarlemse Opera (HOP) wil de opera toegankelijk maken voor een breder publiek. Huisstijl bestaat uit blokken met bordeauxrood, grijs en zwart. In haar samenwerking  met het 100jarig bestaan van het Frans Halsmuseum krijgt het geheel een wat ‘oubollige’ uitstraling. HOP wil verjongen! Er is een nieuw logo dat voor het voetlicht moet komen.

Uitvoering   Blokken bordeauxrood zijn vervangen voor een ‘jonger’ oranje. Er is een jonge vrouw toegevoegd, zij springt in het oog en zingt de muzieknoten letterlijk uit haar haar. Het icoon ‘O’ uit het logo wordt gebruikt als kader rond het zingend portret. Het nieuwe logo ‘Haarlemse Opera’ krijgt nadruk door het uit haar mond te laten ‘zingen’.

Middelen Flyers | Posters | Programmaboekje

 

vormgeving flyer haarlemse opera

flyer haarlemse opera

Home

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>